17/12/2023

Op zondag 17 december was Dekoor voor de tweede maal te gast bij Podium Klassiek. Na een serenade in de stationshal stapte het koor in de trein naar Amsterdam. Eenmaal aangekomen bij de Hallen volgden repetities en soundchecks elkaar rap op en werden wij klaargestoomd voor de uitzending. Voor wij onze nummers zongen, hebben we eerst nog kunnen genieten van andere artiesten, en toen was het echt tijd voor Total Praise. Met gezonde zenuwen zetten we de eerste noten in, waarop we ons helemaal lieten gaan en een prachtige renditie van deze Dekoor-klassieker zongen.

Het was een dag voor in de boeken, en we zijn Floris Kortie en de redactie van Podium Klassiek enorm dankbaar voor deze mooie ervaring!